Košarka je zakon!

 
 
 

 

 

 

Liga Nova KBM

SLO košarka na FB

facebook

Bodo pokalni prvaki še stavili na kandidata za člansko reprezentanco?

V nedavno končani sezoni se je Sixt Primorska v vseh treh sodelujočih tekmovanjih prebila med najboljše štiri ekipe, v naslednji sezoni pa želi poseči še po kakšni trofeji več.


(foto: Sixt Primorska)

Nadvse ambiciozni Koprčani zato počasi in premišljeno sestavljajo svojo novo ekipo, h kateri so že priključili Žana Marka Šiška in Luko Vončino, z obstoječimi člani zasedbe Jurice Golemca pa se trenutno še dogovarjajo.

Med tistimi, katerih usoda še vedno visi v zraku, je tudi 21-letni in 204 cm visoki krilni center Jan Kosi, ki potrpežljivo čaka na odločitev vodstva kluba.

»Najverjetneje ostajam, a ni še dokončno potrjeno. Vse bi moralo biti znano kmalu,« nam je dejal Šoštanjčan, ki ima pogodbo sicer veljavno še za dve sezoni.

Lanski in tudi letošnji kandidat za slovensko člansko reprezentanco je v iztekli sezoni lige Nova KBM zaigral na 25 tekmah in v povprečno 14 minutah dosegal 5 točk, 2,6 skoka in 1,6 izsiljene osebne napake.

Sorodni prispevki:

V Kopru začeli z nakupi

Primorska ne bo menjala zmagovalnega konja

Share

Komentarji   

 
+3 #23 Iluzija 12:42 08-06-2018
Me zanima koliko komentatorjev tule in pa košarkašev nasploh je zmožnih zdržati po 8 ur na dan v dvorani, kdo pa pravi da niso 4 ure namenjene samo metom? In povejte mi za nekoga, ki trenira 7,8 ur na dan in potem še 3 ure meče, mogoče vi "pravi"? :D :lol: 8) Citati Pravi:
Dej no nehat. Če bi se jan spravil in želel poraviti svoj met, bi ga že popravil. Dva treninga na dan ne zadostujeta za dober met. Tako je. Je potrebno še 3 h na dan samo šutirati.

Če želi izboljšati svoj men nima druge izbire. Dokler ne bo izboljšal meta ne bo vodnejšega napredka v igri. Če se pa fant pri 22ih po dveh treningih počutu utrujenega in rabi počitek...je to to.
Citat
 
 
+6 #22 Realist 09:34 08-06-2018
Citati Hmel:
Citati Realist:
Golemac je imel letos 4krat drazjo ekipo, kot je bila leto poprej. Leto poprej je igral glas po 10min, kosi po 20 in zupan po 25.


ubistvu so letos bli praktično na isti minutaži (minuta +-), kljub temu, da je 4x večji proračun in da so prpelal okrepitve na vseh pozicijah (razn 4ki). Igral so en nivo višje (ABA2 ligo), in pridobival izkušnje... ti si pa želiš verjetno, da bi igral 30-40min, pa na račun tega par zmag manj...


Glas je celo sezono sedel
Citat
 
 
-5 #21 Pravi 13:41 07-06-2018
Dej no nehat. Če bi se jan spravil in želel poraviti svoj met, bi ga že popravil. Dva treninga na dan ne zadostujeta za dober met. Tako je. Je potrebno še 3 h na dan samo šutirati.

Če želi izboljšati svoj men nima druge izbire. Dokler ne bo izboljšal meta ne bo vodnejšega napredka v igri. Če se pa fant pri 22ih po dveh treningih počutu utrujenega in rabi počitek...je to to.
Citat
 
 
-2 #20 Hmel 13:05 07-06-2018
Citati Realist:
Golemac je imel letos 4krat drazjo ekipo, kot je bila leto poprej. Leto poprej je igral glas po 10min, kosi po 20 in zupan po 25.


ubistvu so letos bli praktično na isti minutaži (minuta +-), kljub temu, da je 4x večji proračun in da so prpelal okrepitve na vseh pozicijah (razn 4ki). Igral so en nivo višje (ABA2 ligo), in pridobival izkušnje... ti si pa želiš verjetno, da bi igral 30-40min, pa na račun tega par zmag manj...
Citat
 
 
+10 #19 oj oj 10:16 07-06-2018
Kosi gor ,Kosi dol. Tako je tudi nihal to sezono. Ampak ne samo on temveč cela ekipa. Res da še ni nek presežek od igralca, ampak je na zelo zelo dobri poti. Je zelo hvaležen igralec.
Moram reči da kot navijač KK Primorske bi si želel da ostane, sploh če še ima veljavno pogodbo, čeprav po drugi strani nebi bilo slabo če bi šel v kakšen drug klub.Predvsem zaradi tega ,ker bi mogoče dobil pri drugem trenerju več priložnosti in bi ga bolj cenili kot ga Golemac. Skozi celo sezono, oz. kolikor tekem sem si ogledal ,je bilo videti da mu Kosi ni ravno v prvem planu.
Strinjam se z "mednarodnim sodnikom" da je Kosi atletsko sposoben. Je dober skakalec in je glede na minutažo med boljšimi skakalci v ligi. Sploh v napadu ,kjer se zna lepo postaviti in narediti blok in prostor igralcu za odprt met ali prodor. Ni vsiljiv z meti na koš, kar se tudi vidi v procentu šuta, v ekipi(med boljšimi)
In problem je res v tem da bi verjetno prej uspel, če bi Kosi bil tujec. Premalo se cenijo naši igralci. Navsezadnje je potencialni kandidat v prihodnosti za reprezentanta. In ravno takšne v katerem "stroka na KZS" vidi potencial, ravno takšni bi morali veliko igrati v naši ligi in si nabirati izkušnje.
Enako se strinjam da mora tudi Glas dobiti neprimerno večjo minutažo,če ne bo slej ko prej sam odšel iz kluba.
Pa kot praviš "pravi"-Golemac živi od denarja in če ne doseže cilja leti?Isto igralci živijo od igre in če ne igrajo ne morejo dosegati ciljev!!
Citat
 
 
+13 #18 Realist 08:09 07-06-2018
Golemac je imel letos 4krat drazjo ekipo, kot je bila leto poprej. Leto poprej je igral glas po 10min, kosi po 20 in zupan po 25.
Citat
 
 
+3 #17 Šoštanj 22:35 06-06-2018
Pa preberite kdaj za sabo preden objavite komentar... pa tudi uporaba velikih začetnic ne škodi...Citati pravi:
Citati Mednarodni sodnik:
Jan je atletsko zelo sposoben. Teče lepo in koordinirano. Idealna 3jka. Intenzivno bi morali delati na izboljšanju tehnike vodenja, stabilnosti meta 5+ metrov od koša.
Ima zelo dober potencial, ker ni tujec ga nikakor ne vidimo. Vsi govorijo o nekem talentu iz Ukrajine, vsak ki se vsaj malo spozna na košarko ve da gre za šalo. Jan je za tega fanta vesoljska ladja, ima pa to nesrečo, da je Slovenec. Z vso odgovornostjo trdim, da je v Sloveniji veliko izjemnih talentov, ki jih nočemo videti in z njimi delati.
Zanimivo, da je Samarja opazil Real in v njem vidi neko perspektivo, torej je fant taprav v nasprotnem ga Real ne bi financiral. Samar je U15 igral na Jesenicah skupaj z zelo dobrima soigralcama, Dušanič in Šikanič pa Jesenice niso prišle med prve štiri ekipe v Sloveniji. Torej se sprašujem kakšni talenti so šele v teh ekipah. Ker so domaci igralci, in jih nihče ne podpira bodo počasi izveneli mi pa bomo spet govorili kako ni talentov v Sloveniji. Slovenski talenti imajo problem samo zato ker so Slovenci. Žalostno vendar resnično.


v določenih točka se strinjam ne pa pri vseh.

najbolj problematično je res to da se slovenski klubi prehitro zatekajo k podpisu tujega igralca, naše mlade pa prezrejo.

ni nujno, da je trener kriv. za moje pojme nosijo največji del krivde vodilni možje kluba. sem prepričan da če bi od trenerja preden podpišejo pogodbo zahtevali da mladi igrajo 20 min na tekmo, bi se to zgodilo. uprava kluba je imela visoke cilje v letošnji sezoni, katere sigurno ne bi bilo mogoče doseči če bi glasu in gorbachovu namenili dobro minutažo (15 min in več). trener, pa morate razumeti, živi od denarja kot mi vsi. če ne doseže cilje leti. ti trenerji nimajo tako močnih pogodb, da si lahko privoščijo ostati dlje časa brez "zaposlitve".

da ne bo kdo mislil da zagovarjam golemca. Ni pokazal nič več kot sekulič lani. je pa "malo" več dosegel, z dosti dosti boljšo ekipo.

glede jana pa meni, da je fant dosegel kar je hotel doseči. če bi imel neko strašno voljo do napredka bi se ta tudi opazil. bi ga bilo moč videti tudi kdaj na zunanjem igrišču metat. procent šuta ti noben trener ne more popraviti. treba in na igrišče in vreči 10000 šutov dnevno.
Citat
 
 
+13 #16 Šoštanj 22:33 06-06-2018
Kako pa lahko vi, ki predvidevam da niste v bližnjem stiku z Janom Kosijem trdite, da si ne želi napredka? Da ni nikoli na zunanjem igrišču?Kako si upate trditi kaj takega, ga mogoče čakate pred igriščem? Sploh pa, kdor ne ve, da je imela Primorska treninge prav vsak dan dvakrat, tudi v nedeljo, tudi na praznike vsaj 1x ...pa saj fantje rabijo počitek, pa ne le Kosi, potrebujejo ga vsi! Individualni treningi pa pridejo v poštev po sezoni najbolj, pa ga pridite prečekirat na zunanje igrišče v njegovem kraju, ali pa čakajte noč in dan na igriščih v Kopru, ni vrag, da ga ne vidite. Če je kogaršnja naloga, da spremlja Jana na poti njegivega razvoja, je to naloga trenerja, ki pa je žal malce slep. Vsekakor pa treningi zunaj po uradnih treningih, niso vaša stvar in ne trdite, česar ne veste. Citati pravi:
Citati Mednarodni sodnik:
Jan je atletsko zelo sposoben. Teče lepo in koordinirano. Idealna 3jka. Intenzivno bi morali delati na izboljšanju tehnike vodenja, stabilnosti meta 5+ metrov od koša.
Ima zelo dober potencial, ker ni tujec ga nikakor ne vidimo. Vsi govorijo o nekem talentu iz Ukrajine, vsak ki se vsaj malo spozna na košarko ve da gre za šalo. Jan je za tega fanta vesoljska ladja, ima pa to nesrečo, da je Slovenec. Z vso odgovornostjo trdim, da je v Sloveniji veliko izjemnih talentov, ki jih nočemo videti in z njimi delati.
Zanimivo, da je Samarja opazil Real in v njem vidi neko perspektivo, torej je fant taprav v nasprotnem ga Real ne bi financiral. Samar je U15 igral na Jesenicah skupaj z zelo dobrima soigralcama, Dušanič in Šikanič pa Jesenice niso prišle med prve štiri ekipe v Sloveniji. Torej se sprašujem kakšni talenti so šele v teh ekipah. Ker so domaci igralci, in jih nihče ne podpira bodo počasi izveneli mi pa bomo spet govorili kako ni talentov v Sloveniji. Slovenski talenti imajo problem samo zato ker so Slovenci. Žalostno vendar resnično.


v določenih točka se strinjam ne pa pri vseh.

najbolj problematično je res to da se slovenski klubi prehitro zatekajo k podpisu tujega igralca, naše mlade pa prezrejo.

ni nujno, da je trener kriv. za moje pojme nosijo največji del krivde vodilni možje kluba. sem prepričan da če bi od trenerja preden podpišejo pogodbo zahtevali da mladi igrajo 20 min na tekmo, bi se to zgodilo. uprava kluba je imela visoke cilje v letošnji sezoni, katere sigurno ne bi bilo mogoče doseči če bi glasu in gorbachovu namenili dobro minutažo (15 min in več). trener, pa morate razumeti, živi od denarja kot mi vsi. če ne doseže cilje leti. ti trenerji nimajo tako močnih pogodb, da si lahko privoščijo ostati dlje časa brez "zaposlitve".

da ne bo kdo mislil da zagovarjam golemca. Ni pokazal nič več kot sekulič lani. je pa "malo" več dosegel, z dosti dosti boljšo ekipo.

glede jana pa meni, da je fant dosegel kar je hotel doseči. če bi imel neko strašno voljo do napredka bi se ta tudi opazil. bi ga bilo moč videti tudi kdaj na zunanjem igrišču metat. procent šuta ti noben trener ne more popraviti. treba in na igrišče in vreči 10000 šutov dnevno.
Citat
 
 
+6 #15 Hmel 17:23 06-06-2018
Pa dejte si že eni tule v glavo dopovedat (tisti, ki vztrajno podite golemaca), da je razvoj Kosija povsem soliden, prav tako glasa. Vsi pozablate da je Zupan (isti letnik kot Kosi) igral letos v povprečju več kot 20min. Tako Zupan kot Kosi sta solidna talenta, se je pa lepo videlo (če ne prej proti Krki v polfinalu), da za najvišji nivo še manjka malo. Če bosta nadeljevala s takšnim razvojem, bosta kmalu lahko tudi prerasla lokalno okolje. Glas pa tudi mislim, da bo letos igral več (verjetno bo 2. opcija na poziciji 3.). Je pa tudi on še fizično malce prešibak za res enakovreden boj z najboljšimi... skratka, Primorska zlo solidno razvija mlade in jim daje priložnost... Vsi tisti, ki pa tu vztrajno govorite drugače, si pa tega pač ne priznate :))
Citat
 
 
+9 #14 pravi 14:36 06-06-2018
Citati Mednarodni sodnik:
Jan je atletsko zelo sposoben. Teče lepo in koordinirano. Idealna 3jka. Intenzivno bi morali delati na izboljšanju tehnike vodenja, stabilnosti meta 5+ metrov od koša.
Ima zelo dober potencial, ker ni tujec ga nikakor ne vidimo. Vsi govorijo o nekem talentu iz Ukrajine, vsak ki se vsaj malo spozna na košarko ve da gre za šalo. Jan je za tega fanta vesoljska ladja, ima pa to nesrečo, da je Slovenec. Z vso odgovornostjo trdim, da je v Sloveniji veliko izjemnih talentov, ki jih nočemo videti in z njimi delati.
Zanimivo, da je Samarja opazil Real in v njem vidi neko perspektivo, torej je fant taprav v nasprotnem ga Real ne bi financiral. Samar je U15 igral na Jesenicah skupaj z zelo dobrima soigralcama, Dušanič in Šikanič pa Jesenice niso prišle med prve štiri ekipe v Sloveniji. Torej se sprašujem kakšni talenti so šele v teh ekipah. Ker so domaci igralci, in jih nihče ne podpira bodo počasi izveneli mi pa bomo spet govorili kako ni talentov v Sloveniji. Slovenski talenti imajo problem samo zato ker so Slovenci. Žalostno vendar resnično.


v določenih točka se strinjam ne pa pri vseh.

najbolj problematično je res to da se slovenski klubi prehitro zatekajo k podpisu tujega igralca, naše mlade pa prezrejo.

ni nujno, da je trener kriv. za moje pojme nosijo največji del krivde vodilni možje kluba. sem prepričan da če bi od trenerja preden podpišejo pogodbo zahtevali da mladi igrajo 20 min na tekmo, bi se to zgodilo. uprava kluba je imela visoke cilje v letošnji sezoni, katere sigurno ne bi bilo mogoče doseči če bi glasu in gorbachovu namenili dobro minutažo (15 min in več). trener, pa morate razumeti, živi od denarja kot mi vsi. če ne doseže cilje leti. ti trenerji nimajo tako močnih pogodb, da si lahko privoščijo ostati dlje časa brez "zaposlitve".

da ne bo kdo mislil da zagovarjam golemca. Ni pokazal nič več kot sekulič lani. je pa "malo" več dosegel, z dosti dosti boljšo ekipo.

glede jana pa meni, da je fant dosegel kar je hotel doseči. če bi imel neko strašno voljo do napredka bi se ta tudi opazil. bi ga bilo moč videti tudi kdaj na zunanjem igrišču metat. procent šuta ti noben trener ne more popraviti. treba in na igrišče in vreči 10000 šutov dnevno.
Citat
 

Dodaj komentar

Iskalnik